Witam serdecznie wszystkich internetowych wędrowców na moim pierwszym blogu i zapraszam do jego lektury.

Modyfikacje Quake II na innych grach (silnikach).


Szczególnym rodzajem modyfikacji które lubię (a których w sumie nie lubię:) są gry przeniesione pod inne silniki. W tym przypadku chciałbym przedstawić znany każdemu Quake II firmy ID Software, który został przeniesiony na silnik Dooma 3 i Quake'a IV. Niestety nie są to w pełni dokończone produkcje lecz  tylko dema bodajże z dwoma poziomami. W sumie szkoda bo dla mnie są to bardzo ciekawe projekty, które do tej pory nie doczekały się kontynuacji w postaci dalszych etapów. Ale nie ma co gdybać, tylko trzeba w nie w nie zagrać, gdyż sprawia to wiele frajdy szczególnie tym którzy chcieli by zobaczyć lepsza grafę i jak to sprawuje się pod nowszym enginem firmy ID software.



 Quake 2 na Silniku Quake 4


Quake 2 na silniku Doom 3




Quake 2 dla Quake'a 4:
Quake 2 dla Dooma 3:


Screeny Quake 4:



























 Screeny z Dooma 3:




































7 komentarzy:

  1. Świetna modyfikacja, szkoda że sobie zbyt długo nie pogram :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego nie pograsz sobie ? Popsuł Ci sie komputer? :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, bo mam wersję demo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlatego w Quake 2 gram na silniku Berserker

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczególnie pozytywne wrażenie jest po zainstalowaniu nowych tekstur do tego portu. Ale wraz z acta to i ten port morze zniknąć :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, też je zainstalowałem, wrażenie niezwykłe, ale ACTA może to zmienić :( To jeden z powodów dlaczego jestem przeciwko ACTA.

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat Berserker ssie bo jak chcemy zagrać w dodatki do Q2 to coś tam się psuje że w Xatrixie nie ma nowych potworków dodanych w tym dodatku a w Rogue nie można przejść pierwszego poziomu bo znika ruchoma winda, która prowadzi dalej przez poziom :/ A szkoda bo sam mod Berserker całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń